Re: K6 czy PII

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 05 Jul 1998 - 02:33:04 MET DST

On Sat, 4 Jul 1998 19:31:02 +0200, "Slayer" <slayer_at_box43.gnet.pl>
wrote:

>Nie radzilbym ladowac sie w Socket 7.
>Jesli zmieniasz juz tak radykalnie sprzet to lepiej zainwestowac w dobra
>plyte BX. ( ASUS lub ABIT - obie sa bardzo dobre)
>Kupic dosuc szybki pamieci DIMM ( koniecznie PC100).
>Narazie kupic Celerona. ( jest dosyc tani - tyle co K6 266)
>Z czasem i tak przsiadziesz sie na PII , a dzieki takiemu rozwiazanie za rok
>kiedy PII stanieja bedziesz musial wymiwnic tylko procek.
>Jesli chodzi o krecenie Celerona to moj dal sie bez problemu krecic do 416
>Mhz. Nie trzba tez kupowac dodatkowych, wielkich wiatrakow poniewaz Celeron
> [...]

Taaaaaaaaaaaaaaaaaaa - jesli oszukujesz to przynajmniej rob to
inteligentnie. Piszesz ze masz Celerona 266 puszczonego na 416 (a pare
postow wyzej za na 375) i LX'a (post wyzej ze BX'a) co jest kompletna
bzdura bo Celron ma mnozniki powyzej 4 zablokowane a 416 wymaga
mnoznika 5 (5*83). Moze lepiej pisz Sir Cheater?

Vindex