Re: Karty 3D - Jak^ń kupi^&

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 05 Jul 1998 - 00:21:05 MET DST

On Sat, 04 Jul 1998 15:29:12 GMT, jfiok_at_kki.net.pl (Jacek Fiok) wrote:

>W tej kwestii Ant strasznie sciemnia...

Ant??????? Matrox sciemnia - wystarczy poczytac sobie odpowiedzi
Jasona. Twierdza ze jesli bedzie zapotrzebowanie to wypuszcza - ale
jakies 4 miesiace pozniej. IMHO to bez sensu - w tym czasie beda duzo
lepsze karty

>A co do poprzedniego postu i "najszybszego 2D na swiecie":
>uwazaj, co mowisz, banshee juz niedlugo.

Te testy banshee na stronie 3dfx to mozna miedzy bajki wlozyc :)))))
Oni sie opierali na testach Matrox'a :) Toz to kpina ewidentna - jak
mozna porownywac karty graficzne w dwoch roznych komputerach

>(znaczy sie, nie mowie, ze nie jestem fanem matroxa, ale lepiej od
>razu dac disclaimer, niz potem dostac po glowie)

Zapobiegliwy jestes :) IMHO jesli chodzi o drivery to 3Dfx i tak nie
jest w stanie pobic Matrox'a wiec Ci ostatni maja juz jednego klienta
:)

>Jacek Fiok, Warszawa

Pozdrowienia

Vindex