Re: Karty 3D - Jak^^1 kupi^&

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 05 Jul 1998 - 00:21:02 MET DST

On 4 Jul 1998 13:42:37 +0200, piotrs_at_tch.com.pl (Piotr Sobczak) wrote:

>Millennium G200 sa juz w Polsce choc nie mozna ich kupic, sa to wersje
>testowe choc maja juz normalne pudelka, soft, instrukcje itd. Ot, takie
>sample przedprodukcyjne.

To mnie akurat nie dziwi - niektorzy maja je od prawie dwoch miesiecy.
Pelne wersje maja byc w Europie 2 tygodnie po stanach - co do Polski
to Jason stwierdzil ze nie chce sie wypowiadac ale przypuszcza ze
mniej wiecej w tym samym czasie - termin premiery nie jest jeszcze
znany na 100% - Matrox przesuwal go juz pare razy i nie wykluczone ze
znowu to zrobi :(

>8 MB jest on-board, dodatkowe 8 MB doklada sie w postaci modulu SODIMM.

Tyle ze znowu nie rownoczesnie z kartami - 1-2 tygodnie pozniej

>No tak; plus clo, podatek graniczny, marza, VAT :(

Ano wlasnie - czyli znajac zycie powyzej 800 zl :(

>Piotrek

Pozdrowienia

Vindex