Re: - !!! PIRATOW ZA JAJA !!! --

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 05 Jul 1998 - 00:21:06 MET DST

On Sat, 04 Jul 1998 18:58:42 GMT, "Peter Mitrenga"
<Peter.Mitrenga_at_post.uni-bielefeld.de> wrote:

>Dziwnie ze nikt nie mowi o tym ze cos takiego to poprostu zlodziejstwo ?
>Wiele osob czytajacych te newsy ma (lub bedzie miala) prace zwiazana z
>komputerami
>- byc moze jako programista.
>Dziwicie sie ze malo zarabiacie i ze jest bezrobocie ?

Bezrobocie wsrod programistow?????????? Skad Ty masz takie informacje
- ze "Swierszczyka"?

>Jasne , skoro polowa softu jest poprostu kradziona .

Lacznie z tym w polowie firm komputerowych - prawdopodobienstwo na to
ze znajdziesz firme bez chocby jednego kradzionego programu jest takie
samo jak w wypadku prywatnego uzytkownika.

>Wiem ze to jedna strona medali a druga ze software kosztuje zbyt wiele lecz
>zaskakuje mnie roznica nastawienia wiekszosci ludzi z pl.comp.pecet a innymi
>kanalami europejskimi.... coz z kas Polacy maja taki image jaki maja :(

Jasne - na pewno z powodu piractwa :))))))) Jesli wierzysz w to ze
gdzie indziej w Europie nie ma piractwa to wierzysz w cuda

Pozdrowienia

Vindex