Re: burdel przy win98

Autor: SqT (SqT_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 04 Jul 1998 - 14:43:27 MET DST

No coz widze ze klocicie sie dosc typowo. Jedni lubia Cole drudzy Pepsi inni
red blood czy green blood itd.
A jedno jest pewne mamy chyba na Pc tak naprawde 6 systemow operacyjnych
uzywanych przez uzytkownikow, graczy, itd itp.
1. Windows 95 no juz 98
2. WIndows 3.11
2. Windows NT
3. Linux
4. OS3 czy moze juz 4
5. DOS pomijam go w rozwazaniach bo juz umarl
6. Novell czy tam cos innego do sieci.

Zastanawiajac sie kto czego uzywa wsrod mojego sporego grona znajomych kazdy
ma Winde 95 samego albo dodatkowo jeszcze NT czy Linuxa. OS to nie wiem moze
ktos uzywa. 3.11 w zakladach pracy w szkolach jak nie ma dobrego sprzetu
oraz novell tam gdzie jest potrzebny itd.

Coz zwolennikiem Ms nie jestem ale co mam se zaistalowac OS'a mialem to i co
moze fajne jak mi dadza to tego sterowniki i soft to bede sie
zastanawial..... i niech mi ktos nie mowi ze jest tam to i tamto bo jest to
moze nie slabe ale wymaga dopracowania....... itd...
Juz wolalbym Mac'a ale ten jakos sie slabo rozwija.... i tez brakuje tego i
tamtego...

Wiec wynik tego jest taki ze wszyscy maja glownie Winde 95/98 lub WInde NT i
tam sie bawia. Nie ma innego systemu ktory by spelnial wymagania SOHO byl
przystepny do kupienia i mial liczne "dostepne oprogramowanie". Bill GAtes
jest monopolista i koniec watpie zyby ktos chcial go rozwalic chyba ze gnata
bo w sofcie nie widze za bardzo kandydatow co IBM czy moze Cos tam. MIalem
ostatnio te aplikacje lotusa i fakt sa dos ciekawe ale nie wiem czemu jakos
Office wydaje mi sie lepszy coz tak to jest....
Czytalem kiedys o nowatorskich systemach i przyznam ze sa niezle ale jak sa
takie zajebiste to niech je ci ludzie dopracuja i rozwina i microsoft bedzie
mial konkurencje bo jak jej prawie nie ma to cooooo???? ma byc to co jest
" tu sa rozne tekxty o MS na k i h i ch oraz takie dobre jak w bajkach
dysney'a"

Microsoft sie stara choc moze niektorzy tego nie widza.... chocby nowe
joy'e. Wiem ze sie slabo stara ale NT jakos im wyszlo. Trudno napisac system
na tele standartow i zeby jeszcze chodzilo na byle czym. Moglo by sie to
zmienic ale najpierw CISK musi umzec a znim te wszystkie glupie standarty.
Bo jak nie to nawet Pentium III 1000Mhz bedzie tylko duzo kosztowal i nic
z tego dobrego.
Przykladem jest Mac jak tam chodza aplikacje Adobe a jak na Pc'cie.
Przy tej samej kwocie masz o wiele sprawniejsza prace a Mac wiadomo ile
kosztuje wiec PC bedzie rakietowy. (Zaraz pewnie ktos mnie za ten teks
zbluzga)
Warto sprawdzic dla niedoinformowanych.

A co do IE i NN to fakt troche monopolizm za wysoko poszedl. Dlatego moim
zdaniem IE powino sie doinstalowywac osobno jako dodatkowa aplikacje a w
samym windwsnie nie powinno byc jej w ogole tak by bylo najsprawiedliwiej
ale coz zycie jest piekne ale jest tez brutalne.

Ps. Nie wiem ale NN jest moim zdaniem prawie taki sam jak IE uzywajac go nie
doznalem jakis specjalnych wad. Kwesta gustu kiedys caly czas uzywalem NN a
teraz sie przesaidlem na IE i jest mi to bez roznicy. I tak stwierdzilem ze
mnie to wali bo dopoki cena korzystania z Internet nie spadnie to Wyzszosc
programu jest dopiero na drugim miejscu. I tak obydwa programy sa za darmo
wiec jak wolisz NN to ok.

A tak w ogole zainstalowane ktos ma obydwa chodzi o wersje 4.xx
mi sie WInda polamala od takiego czegos albo ... albo ????????

SqT_at_friko.onet.pl