Re: burdel przy win98

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Mon 06 Jul 1998 - 08:59:06 MET DST

On 1998-07-04 SqT_at_friko.onet.pl said:
>A jedno jest pewne mamy chyba na Pc tak naprawde 6 systemow
>operacyjnych uzywanych przez uzytkownikow, graczy, itd itp.

Musisz sie ograniczyc do przymusowych uzytkownikow i graczy
poniewaz ktos majacy mozliwosci finansowe i rozeznanie w zyciu
by produktow M$ nie wybral ...

>1. Windows 95 no juz 98
>2. WIndows 3.11
>2. Windows NT
>3. Linux
>4. OS3 czy moze juz 4
>5. DOS pomijam go w rozwazaniach bo juz umarl

Moze dla lamerstwa ...

>Wiec wynik tego jest taki ze wszyscy maja glownie Winde 95/98 lub
>WInde NT i tam sie bawia. Nie ma innego systemu ktory by spelnial

O wlasnie _sie bawia_ bo jakby mieli pracowac efektywnie
to musieliby zmienic na cos lepszego ...

>wymagania SOHO byl przystepny do kupienia i mial liczne "dostepne
>oprogramowanie". Bill GAtes jest monopolista i koniec watpie zyby

Glownie kradzione pomimo ze M$-owe jest tansze ... :-(((

>aplikacje lotusa i fakt sa dos ciekawe ale nie wiem czemu jakos
>Office wydaje mi sie lepszy coz tak to jest.... Czytalem kiedys o

Po prostu juz Ci wyprali resztki mozgownicy :-)))

>nowatorskich systemach i przyznam ze sa niezle ale jak sa takie
>zajebiste to niech je ci ludzie dopracuja i rozwina i microsoft
>bedzie mial konkurencje bo jak jej prawie nie ma to cooooo???? ma

One sa juz dopracowane i rozwiniete lepiej niz
produkty M$ tylko to kosztuje a kazdy chce _tanio_
wiec ma tanie byleco ...

>Microsoft sie stara choc moze niektorzy tego nie widza.... chocby
>nowe joy'e. Wiem ze sie slabo stara ale NT jakos im wyszlo. Trudno

Widza, widza, nowe klawiatury, nowe protokoly aby
wykolegowac konkurencje zachowujaca pozory normalnej
konkurencji ...

>napisac system na tele standartow i zeby jeszcze chodzilo na byle
>czym. Moglo by sie to zmienic ale najpierw CISK musi umzec a znim

Na byle czym to te produkty M$ sie slimacza a nie dzialaja ...

>Przy tej samej kwocie masz o wiele sprawniejsza prace a Mac wiadomo
>ile kosztuje wiec PC bedzie rakietowy. (Zaraz pewnie ktos mnie za
>ten teks zbluzga)

I bedzie mial racje bo cytujesz slogany reklamowe ...

>A co do IE i NN to fakt troche monopolizm za wysoko poszedl.

Cos jednak do Ciebie dotarlo ...

>caly czas uzywalem NN a teraz sie przesaidlem na IE i jest mi to
>bez roznicy. I tak stwierdzilem ze mnie to wali bo dopoki cena

To jeszcze uzyj dla porownania QNXDEMO ..
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive