Re: twardy dysk

Autor: Ma'Lou (malou_at_strefa.com)
Data: Sat 04 Jul 1998 - 12:58:53 MET DST

>Są dwie możliwościA. została przestawiona zworka lub zworki
>konfiguracyjne HDD jako Master/Slave
Niestety, ale na tym dysku nie mozna przestawic zworek, wiec nic z tego.

>B. Jakimś cudem udało się wam podpiąć odwrotnie kabel zasilania
Czy to jest wogole MOZLIWE ???? (wiem ze na sile mozna duzo zrobic, ale bez
przesady)

>W przyadku B twardziel jest załatwiony na amen (czego nie życzę)
>Aha jeszcze jedno przyszło mi do procka być może uszkodzone został
>gniazdo w które wtyka
>sie kabelek łączący płytę z HDD. Sprawdź dokładnie "szpilki" wychodzące
>z gniazdka
Inny twardziel dziala , wiec wszystko z plyta i kabelkiem powinno byc ok.

Jak przynioslem tego twardziela do siebie to mialem nie male klopoty,
windows zaczal sie kaszanic, urzadzenie nie bylo kompatybilne ze
sterownikami (czy cos w tym rodzaju).

Jedno mnie ciagle zastanwia, jak on mogl sie tak poprostu zwalic, czy to
moze ze starosci (przypominam, ze ma juz on z 5 lub 6 lat) ????

Dzieki za odpowiedz.

Ma'Lou
malou_at_strefa.com
UIN : 7502068