Re: twardy dysk

Autor: MACIEJ MROCZKOWSKI (bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 02 Jul 1998 - 21:32:02 MET DST

Harry wrote:

> (tzn. kabelek
> ....Ciach.......

Są dwie możliwościA. została przestawiona zworka lub zworki
konfiguracyjne HDD jako Master/Slave
B. Jakimś cudem udało się wam podpiąć odwrotnie kabel zasilania
W przypadku A trzeba poeksperymentować ze zworkami (za którymś razem
zaskoczy)
W przyadku B twardziel jest załatwiony na amen (czego nie życzę)
Aha jeszcze jedno przyszło mi do procka być może uszkodzone został
gniazdo w które wtyka
sie kabelek łączący płytę z HDD. Sprawdź dokładnie "szpilki" wychodzące
z gniazdka
                             szanowanko Maciek