Re: twardy dysk

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Mon 06 Jul 1998 - 08:59:16 MET DST

On 1998-07-04 malou_at_strefa.com said:
>Jak przynioslem tego twardziela do siebie to mialem nie male
>klopoty, windows zaczal sie kaszanic, urzadzenie nie bylo
>kompatybilne ze sterownikami (czy cos w tym rodzaju).
>Jedno mnie ciagle zastanwia, jak on mogl sie tak poprostu zwalic,
>czy to moze ze starosci (przypominam, ze ma juz on z 5 lub 6 lat)

Wiesz co mialem podobny przypadek jak
do plyty z P120 podlaczylem stary WD31200.
Niby bylo dobrze ale zaczely sie pokazywac
bledy i przy probie ponownego formatowania
w nowym komputerze nie chcial sie zaformatowac
dochodzil do pewnego miejsca i odmawial.
Okazalo sie, ze BIOS wykrywal i instalowal go
ze zbyt wysokim PIO (2 lub 3 nie pamietam)
a poniewaz jest to stara konstrukcja to nie
wytrzymywal rezimu pracy i sie walil. Obecnie
ten dysk po zaformatowaniu BIOS'em (low level
format) w komputerze 486 nie ma bad sectorow
i chodzi w komputerze 486 bez problemow
(chkdsk,scandisk).
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive