Re: Drukarka a skaner

Autor: Piotr Przybylski (gabrys_at_kki.net.pl)
Data: Fri 03 Jul 1998 - 16:18:47 MET DST

Co do zalecenia przełacznika recznego - 40 zł nie pieniadze a100% pewnosci
nie zapomnij o dodatkowym kablu (10zł)

Co do drukowania i skanowania na raz - to rzeczywiscie sie nie uda ale
czasami nawet drukowac sie nie daje (HP- prawie wszystkie) a z epsonem jest
nie najgorzej na ogół działa. najlepiej umówić sie ze sprzedawca co do
możliwosci zwrotu gdyby scanner gryzł sie z drukarkš..

pozdrowienia GABRY$