Re: AWE 64 ve

Autor: Grzechu (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Fri 03 Jul 1998 - 16:07:12 MET DST

Przemek Gast napisał:
> HEY !
> Mam juz AWE 64 ve , ale mam pytanie, czy da sie ja rozbudowa o kosci
> DRAM.
> Jezeli tak, to gdzie w warszawie moge je dostac, ile mb tej pamieci
> mozna dolozyc, i ile to mnie bedzie kosztowac >???
> zy ktos moze zna jakies ksiazki jak wykorzystywa sounfont, bo kupile
> OEM'a i nic tam nie bylo.....

Witaj ponownie !

Odnośnie pamięci to się da ją powiękrzyć ale nie DRAMem !
Zamiast dramu instaluje się speecjalne moduły po 4 lub 8 MB.
Czy w Warszawie je dostaniesz to niewiem bo mieszkam w Kudowie Zdr.
ale w jednej gazecie pisało,że są "dostępne jedynie w sieci sprzedarzy
Creative Labs".Ile taki moduł kosztuje niemam pojęcia.Ja swojej nie
rozszerzałem,1MB romu mi wystarcza,a jak nie wystarcza to ładuje SoundFonty
do 512KB ramu zainstalowanego standardowo na karcie.
Odnośnie Sound Fontów to ja też mam wersje OEM ale sprubuje Ci to szybko
wyjaśnić bo książek niemam ani neznam.
1-SoundFont to instrumenty muzyczne.Ładuje się je do ramu na karcie.
2-SoundFont niemoże być większy niż wolna pamięć RAM na Aveku.
Chcąc załadować SoundFonta należy:
1-Uruchomić program "Ave Control"
2-Wybrać "Synth"
3-Wcisnąć "Browse" i wybrać Fonta.
4-Wcisnąć "Aplly".
To na tyle.
U mnie czasami się coś kaszani bo w RAMie ma pusto a wskaźnik pokazuje
,że jednak coś mam.
Dziwne :-0

Pozdrówieńka
Grzesiek