Re: Pmocy! Pilne!

Autor: Remi Schleicher (virous_at_damn_the_spammers.kki.net.pl)
Data: Fri 03 Jul 1998 - 16:02:02 MET DST

Jacek Machura napisał(a) w wiadomości:
<6nb6um$6mb$2_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...
>Moze masz rabnieta pamiec (ewentualnie niedokladnie wlozona), lub zbyt
male
>cykle oczekiwania (chociaz raczej
>to pierwsze). Pozdrawiam.
>
>--
> Jacek Machura
>e-mail: machuraj_at_friko3.onet.pl
>http://friko3.onet.pl/ka/machuraj
>

>Bartosz Skowronek napisał(a) w wiadomości:
><6navrv$aaq$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...

Albo zasilacz ma zbyt stromy sygnał POWERGOOD dla Twojej płyty głównej.
Rozwiązanie: zasilacz GOTO trashcan THEN buy a new one :((
Jednakże powodów może jeszcze kilka :), procesor, pamięć (oops, było
wyżej :)), więcej grzechów nie pamiętam :)))

Pozdrowienia z Wrocławia
Remi "Virous" Schleicher
private e-mail: virous_at_kki.net.pl lub virous_at_bbs.chip.pl
* please remove "damn_the_spammers" from my address *
 * usuń proszę "damn_the_spammers" z mojego adresu *