Re: ASUS TX-97LE + Temperatura procka

Autor: Jarosław 'ALGI' Zagórski (algi_at_kki.net.pl)
Data: Thu 02 Jul 1998 - 14:37:10 MET DST

Dnia Wed, 01 Jul 1998 23:31:20 GMT, gred=no=spam_at_kki.net.pl (Grzegorz
Redlarski) napisał(a):

[cut]
> [...]
>nim) i ktos wymyslil aby dodawac chyba 21.5 stC do tego co scalak
>mierzy i w ten sposob robic poprawke na ta odleglosc. W Hardware
>Monitor można ta "poprawke" ustawic wlasnorecznie. U mnie choc procek
>(200MHz MMX) jest zimny (na dotyk), to w biosie i tak mialem na
>starcie wskaznia prawie 50stC. Jesli poprawke ustawie na 0, to przy
>normalnej pracy (np. teraz przy przegladaniu newsow) temp. proca (a
>wlasciwie to scalaczka mierzacego temperature) mam tylko o 1 st.
>wieksza od temp. plyty (42-proc., 41-plyta). Komp. stoi u mnie nad
>monitorem i dlatego jest mu dosc cieplo.

No ale właśnie IMHO to powino się mierzyć tam od spodu od rdzenia (a
najlepiej w rdzeniu w procku ;)))) nieprawdaż?
No bo tu se wiatraczek dmucha, radiatorek przwodzi i procek ręką jest
chłodnawy a przecież główne znaczenie ma ile stopni jest w rdzeniu...
Jaka jest odległość tego scalaka od spodu procka???
Może ustawić poprawkę 0 i walnąć coś co by od spodu przewodziło ciepło od
procka do radiatora i wtedy pomiar byłby dokładniejszy???

BTW Jak tak dalej pójdzie to procki będą umieszczane w takich
jeżach-radiatorach z każdej strony i z każdej strony cooler.... albo od
razu w lodówce Kryo-Tech ;)))

--
Jarosław 'ALGI' Zagórski