Re: ASUS TX-97LE + Temperatura procka

Autor: Łukasz Bromirski (L.Bromirski_at_gazeta.pl)
Data: Thu 02 Jul 1998 - 17:00:07 MET DST

> gred=no=spam_at_kki.net.pl (Grzegorz Redlarski) napisał(a):

>Temperatura proca jest mierzona, przynajmniej u mnie na Asusie TX-97 E
>tak pi * drzwi. Konkretnie to scalak jest kilka mm od procesora (pod
>nim) i ktos wymyslil aby dodawac chyba 21.5 stC do tego co scalak
>mierzy i w ten sposob robic poprawke na ta odleglosc. W Hardware
>Monitor można ta "poprawke" ustawic wlasnorecznie. U mnie choc procek
>(200MHz MMX) jest zimny (na dotyk), to w biosie i tak mialem na
>starcie wskaznia prawie 50stC. Jesli poprawke ustawie na 0, to przy
> [...]

60-65 pokazuje procek (zmienilem wentylator) w BIOS'ie. Programy ktore
sobie posciagalem wskazuja 51-55. Ciekawe nieprawdaz? Procek
organoleptycznie jest zaledwie letni.

Dzieki wszystkim za uspokojenie :)))

Łukasz Bromirski                    || e-mail to: L.Bromirski_at_gazeta.pl
Dział Telekomunikacji Agora S.A     ||        or:      lbrom_at_kki.net.pl
               http://er2.topnet.pl || http://www.kki.net.pl/~lbrom/