Re: Win98 i bezproblemowa instalacja

Autor: Lukasz Grabowski (lucaso_at_netpol.pl)
Data: Thu 02 Jul 1998 - 00:24:01 MET DST

On Mon, 29 Jun 1998 19:37:22 +0200, "Yacobs" <yacobs_at_kki.net.pl>
wrote:

>-----------------------------
>WIN 98 (full version) mam i uzywam juz od ok.2 tygodni.
>I naprawde jestem bardzo zadowolony - instalacja przebiegala
>bezproblemowo. Pamietam ze przy Win 95 musialem
>instalowac osobno : modem, karte muzyczna, monitor.
>A w 98 nie musialem sam nic doinstalowywac.
>Ostatnio dorzucilem do tego IE 5.0

Sorry, że nie na temat, ale powiem szczerze, że nie rozumiem ludzi
używajšcych Windows 98 ... zaryzykuje stwierdzenie, że został
stworzony dla totalnych lam, które potrafiš tylko klikać ikonki.
Nie zasługuje nawet na miano "systemu operacyjnego". Dla mnie
takowy to Unix czy nawet DOS.

Jeszcze raz sorry ale musiałem to dorzucić. Win98 to wielka lipa
na małych nóżkach.

Pozdroffka !
... i mam nadzieję , że nikogo nie obraziłem ;-)
Łukasz Grabowski
lucaso_at_netpol.pl