Re: Win98 i bezproblemowa instalacja

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Fri 03 Jul 1998 - 08:11:38 MET DST

On 1998-07-01 lucaso_at_netpol.pl said:
>Sorry, że nie na temat, ale powiem szczerze, że nie rozumiem ludzi
>używajšcych Windows 98 ... zaryzykuje stwierdzenie, że został
>stworzony dla totalnych lam, które potrafiš tylko klikać ikonki.

Jak szczerze to prosze:
ja rozumiem ludzi, ktorzy musza uzywac produktow M$
bo innych nie znaja lub zostali w nie wrobieni przez
decydentow. Natomiast wkurzaja mnie balwany, ktore te
systemy chwala stawiajac je na pierwszym miejscu pod
kazdym wzgledem ...
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz
P.S. Nawet tym pierwszym wspolczuje :-(((

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive