Re: Dwa COM'y na jednym IRQ

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 02 Jul 1998 - 00:08:54 MET DST

In pl.comp.programming Olaf Swieca <olafs_at_priv5.onet.pl> wrote:
: Moja praca polega na projektowaniu ukladow logicznych (a czasem i
: nielogicznych). Jesli chodzi o uszkadzanie, to robilem juz rozne cuda i tak
: naprawde to prawie nic sie nie stalo (raz cos spalilem jak mialem zwarcie w
: przedluzaczu [na bolcu uziemiajacym byla faza, a przedluzacz byl wlaczony do
: gniazda bez bolca, a z drugiej strony mialem uklad poprzez PC'ta podlaczony
: do uziemienia] i jak pi..... to z 30 kosci odprawilo fajerwerki, a ja sie
: ciesze, ze zyje, i ze tu jeszcze pracuje :-)

Zawsze mozna po amerykansku - zaskarzyc pracodawce ze zabic cie chcial :-)

: Poza tym wszystkim myslalem, ze taki normalny PCet jak ma mozliwosc mania
: czterech COM'ow, to to powinno dzialac zawsze, a tak to jestem zly i nie
: wiem, czy nie nakrzyczec na kogos kto produkuje plyty glowne :((((

Wlasciwy adresat to IBM. Niestety - 20 lat temu. Ech, jakiez zycie byloby
proste gdyby ktos tam wywalil kogos na zbity pysk zamiast kierowac projekt
do produkcji.

J.