Re: Diamond Viper kontra Monster 1

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Wed 01 Jul 1998 - 12:51:17 MET DST

Czesc.

> [...] I tu pytanie : czy kupić Diamonda Vipera na Rivie
> 128 czy Monstera 1 ? Zależy mi na jak najwyższej wydajności w grach
> typu QUAKE,UNREAL itp. Na poczštku powinienem zadać pytanie
> (wiem że ww. gry korzystajš z bibliotek OPENGL) - słyszalem ,że
> karty na Rivie nie obsługujš ani OPENGL ani GLIDE.
 Tylko Voodoo (mimo wszystko dwojke !!!) !
 Duzo mniej problemow z konfiguracja.
 Wymieniasz karte grafiki kiedy wpadniesz na taki pomysl.
Akcelerator zostaje.
 Najpierw powstaja gierce na Voodoo. Potem OpenGL i ew. DirectX
(glupie, ale tak jest).

 No i na koniec informacje:
- akcelerowany Unreal jest tylko pod Voodoo(2) (nie pod Rush'a !!!),
- Glide jest _tylko_ do Voodoo; jest to "native" toolkit do obslugi
  produktow 3Dfx'a. Chyba jeszcze wiele kart graficznych przez rynek
  sie przewinie, zanim ktos wpadnie na pomysl (i zrealizuje go !!!)
  Glide'a pod inna karte (zreszta - nie wiem co z prawami licencyj-
  nymi).

 Pozdrawiam...
                    M.
Mariusz Jaworski