Re: Diamond Viper kontra Monster 1

Autor: Mariusz Mierzejewski (marset_at_friko3.onet.pl)
Data: Wed 01 Jul 1998 - 14:20:55 MET DST

You wrote:

> [...]

To VooDoo nie obsługuje w pełni standartu OpenGL, a tylko kilka
rozkazów, czyli tzw.miniOpenGL. Natomiast Riva obsługuje w pełni OpenGL.
A jednym z najlepszych, wśród tanich kart, obsługujących bardzo dobrze
biblioteki OpenGL są karty na chipie Permedia 2.

Glide jest natomiast, jak dotąd, obsługiwany jedynie przez chipsety
VooDoo.
Pozdr

--
		Mariusz Mierzejewski