Karty 2D i 3D

Autor: Jacek Kuchta (jacekk_at_atos.warman.com.pl)
Data: Wed 01 Jul 1998 - 09:37:26 MET DST

Hej All,

Chciałem się Was poradzić, jak to jest ze współpracą kart 2D i 3D.
Chodzi mi o to, czy wystarczy mieć dobrą kartę 2D i akcelerator 3D , czy

może dobrze jest mieć kartę grafiki 2D/3D + akcelerator 3D ?
Do tej porty miałem grafikę TSENG'a ET 6000 z 2 MB z możliwo¶cią
upgrade'u do 4 MB a do tego Diamond Monstera 3D. Niby wszystlko chodziło

okie, ale po pierwsze za żadne skarby nie chciała zobaczyć dodatkowych 2

MB, po drugie mimo zainstalowania nowszych driverów ze strony Tseng'a
Word nadal się rozjeżdzał, (a nowy driver miał to poprawić!). Chwilowo
wymieniłem ją na VIRGE'a S3 DX z 4 MB. Na razie wszysstko chodzi okie.
Nie wiedzę żadnych problemów.
Chciałem jednak poszerzyć moje wiadomo¶ci. Jaką kartę grafiki by¶cie
radzili ? Powychodziło tego ostatnio od groma. Jakie¶ kombajny w stylu
2d/3D, modem, telefon, radio + odkutrzacz gratis na
- wszystko na karcie :-) Nie wiem wła¶nie, czy dobrze jest kupić dobrą
kartę 2D (jaką ???) i do tego wystarczy mi ten Monster 3D, czy też
lepiej kupić dobrą kartę 2D/3D (jaką) i do tego monster 3D ? A może
zmienić to i to ? Oczywi¶cie chodzi mi o jaki¶ rozsądny przedział
cenowy.

Chciałbym poczytać jakie¶ spostrzerzenia, rady itp, itd. Za wszystko z
góry wielkie dzięki :-)

Jacek