Re: DVD bez dekodera MPEG2 ?

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Tue 30 Jun 1998 - 15:28:01 MET DST

Milo mi !

Piotr Sobczak wrote:
> Mam w ofercie taka karte 2D/3D/DVD na chipie Chromatic MPact 2 - STB Nitro DVD
> (AGP, 4 MB RDRAM, 230 MHz RAMDAC), kosztuje $110 + VAT (TCH).
 Huh ! A czemu proponujesz mi najwyzsza cene z cennika ? ;-)
 Macie tez Theater ! Moglbys mi powiedziec, czy w software do Theater
mozna
dowolnie zmieniac regiony ? Chcialbym miec mozliwosc odtwarzania plyt
nie
tylko przeznaczonych na region 2...
> Nie potrzeba az procka iPII 300, wystarczy Celeron 233 i jest plynnie a i
> jakosc jest calkiem dobra (na pelnym ekranie).
 Oczywiscie - Celeron 266MHz (zapewne przepalczenie spowodowane
czestrzym
wpisywaniem 233 niz 266 :) ). To wcale nie jest tak malo jak na karte z
MPact 2 ! Mysle, ze powinno wystarczyc mniej !!!

> Oczywiscie lepszym (ale drozszym) rozwiazaniem jest STB DVD Theater, jest
> bardzo plynnie i jest lepsza jakosc niz na Nitro DVD (Nitro i inne na MPact2
> odtwarzaja w 16-bitowym kolorze a Theater w 24-bitowym) ale zeby jej uzywac
> trzeba miec juz odpowiednia karte graficzna (RIVA, nowsze S3, ATI i
> Cirrusy).
 Ja gustuje w S3. Przepraszam, na ile "nowsze" S3 potrzebuje ? Czy
chodzi o
feature connector ? Czekam na Savage3D - i do tego czasu mam zamiar
"dojezdzic"
na ViRGE'u (standard !). "Toto" ma "feature connector", ale - czy
"nowsze S3"
oznacza, ze ten starusienki ViRGE ma niekompatybilne zlacze ? Czy -
generalnie,
po prostu chodzilo Ci o "feature connector" at all ? A moze po prostu
karta ma
"wspomagac" odtwarzanie MPEG2 ? Bo bez tego jest "nie do konca beauty" ?
;-)
 No bo dobra - kupie Theater. Wklipie je do plyty, dopne do karty i...
kupa.
Mam czekac trzy miesiace na nowa karte z Savage3D ? Albo - wydawac
jakies 400PLN
na RIVE 128 ? Niezbyt radosna perspektywa...
 Bardzo prosze, uzupelnij moje informacje...

 A kurczaczki, co z ta struktura plyty DVD. Powie ktos wreszcie kilka
slow ? :)

 I jeszcze jedna sprawa, z ktora mialem sie zglosic do dzialu handlowego
TCH.
W ktoryms Chip'ie pochwalili was, ze dystrybujecie w Polsce produkty
firmy AOpen.
Jestem zainteresowany ich plyta BX'owa - AX6B. W cenniku TCH AOpen nie
znalazlem.
Tez bylbym wdzieczny, gdybys mi to mogl wyjasnic...

 Dziekuje za informacje (prosze o wiecej !!!).
 Dzieki, czesc.
                             M.
Mariusz Jaworski
genesis_at_bonair.waw.pl