Re: DVD bez dekodera MPEG2 ?

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Tue 30 Jun 1998 - 13:41:29 MET DST

Hiyea !

Bogdan Szymura wrote:
> Mam ATI3D RAGEII+DVD 4MB i AMD K5 75Mhz i odtwarzam filmy MPEG2 na pełnym
> ekranie + dźwięk stereo z bardzo dobrą jakością i przyzwoitą szybkością. Po
> przełączeniu dźwięku na mono, odtwarzanie jest już doskonale płynne.
> Odtwarzam na ATI MPEG Player. A filmy w MPEG2 z CD-ROM dostarczonego razem z
> kartą. (Karta kosztuje w sklepie jakieś 240 PLN)
 No - pozytywne wibracje !
Pytanko: jestes pewien, ze to MPEG2 ? Czy te testowe filmiki sa podane z
rozdzielczoscia telewizyjna ? (PAL, NTSC - jakies 600 na 500 pixeli) ?
 Wiem, ze rodzinka ATi ma "wspomaganie" MPEG (ale wlasnie przez
filtracje).
Tylko ze niestety z 3D cieniutko... A i 2D to takie przecietne... ;-)
 Jak myslisz, czy te filmy z tego CD-ROM'a w jakims stopniu oddaja
stopien
komplikacji MPEG2 na DVD-Video ? No i te subtitles na DVD... ???
 I na koniec, pewno ten player wspoldziala tylko z ATi... :(
I bynajmniej nie mozna go wziac z www firmy ATi. :((
 No nic, juz "wkalkulowywuje" STB Theatre DVD do budżetu komputerowego.
:|

 Dzieki, czesc.
                  M.
Mariusz Jaworski