Re: Kupilem sobie raz skaner paragon 12000 Sp

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 29 Jun 1998 - 23:31:11 MET DST

Robert napisał(a) w wiadomości: ...
>Jak wyzęj napisałem kupiłem sobie skaner i nic nie byłoby w tym dziwnego ,
>gryby wszystko było dobrze. Po zainstalowaniu SCASI , uruchomieniu Windows
>95 Osr2 i wgraniu programów wszystko wyglądało super do momentu włączenia
>skanera .

SKANER MUSISZ włączyć przed włączeniem kompa i odpaleniem Windy

Skaner był pod napięciem lampa się swieciła natomiast przy
>uruchomieniu komendy skanuj stał nieruchomo i zgłaszał brak gotowości do
>pracy. Dopiero gdy skaner był włączony (wcześniej)do prądu i
przeresetowałem
>komputer zaczynał skanować.

TO NORMALNE i jest napisane w INSTRUKCJI! RTFM!

>Problem na tym się nie kończy .
>Mam drukarke atramentową Cannon 620 r rozdz. 720x720
>Po zeskanowaniu obrazu ( nawet ładnie ) chciałem sobie go wydrukować .
>Obraz na ekranie extra wydruk do dupy.litery ok! obraz zupełnie zlany na
>dodatek w innych kolorach , dno.Aby to zmienić Wywaliłem Windows ,
>formatowałem dysk i dalej nic.

Bo ta drukarka jest do dupy, a nie skaner. SŁYSZAŁEŚ coś o kalibracji?
Załatw sobie pakiet KODAKA do tego celu (kosztuje trochę i nie da się go
spiracić bo składa się nie tylko z programów, ale coś można wycisnąć,
najlepiej pożycz), albo zrób to "na oko", naprawdę można! Na HP kolorki są
prawie identyczne jak na monitorze (BTW jaki masz monitor? możesz ustawić
nasycenie kolorów czy to jakaś 14" lampa za 300 zł?)

>Skaner jak zwykle nie gotowy , drukurka drukuje jak chce (tekst i proste
>rysunki bardzo dobre ale z innymi barwami .Nie wliczając tych bardziej
>złożonych.)

RTFM, RTFM, RTFM!

>Mam więc prośbę .
>Jak wiecie co z tym zrobić to napiszcie

Napisałem

>Moje konto robertrm_at_priv5.onet.pl

Fajne to konto, moje to BPH: 123.... ;-)))

--
====== Przy odpowiedzi usuń -xxxrated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)