Re: Zoltrix 33600 - kupic czy nie ?

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Sun 28 Jun 1998 - 12:10:47 MET DST

On 1998-06-27 ignat_at_friko5.onet.pl said:

>panelu sterowania wybrać właściwości modemu i obniżyć maksymalną
>prędkość o jeden stopień. U mnie po tej operacji wszystko było ok
>(modem pracuje pełną parą - 56k). Pozdrawiam.

Dziekuje! W poniedzialek wyprobuje ale swoja droga
po co pisac o ulatwieniach w instalacji (kreatory,
sterowniki??) skoro z tak blachym problemem ow
"system" nie moze sobie normalnie poradzic?
Jesli modem byl na COM3 IRQ5 wystepowal konflikt
z karta VIDEO (co za k*.* to wymyslil zeby na adresie
portu sadzac video!) i w tym przypadku W95 rowniez
"poprawnie instalowalo modem" a QNXDEMO nie instalowalo
wskazujac na konflikt. Przy okazji poniewaz QNXDEMO
korzysta wylacznie z RAM jest to dobry test na kontrole
pamieci i karty video poniewaz na niektorych komputerach
www browser odmawia pracy jak sie go otworzy kilka razy
zeby wykorzystac pamiec i trzeba go zamykac (nie system)
i/lub zmniejszyc rozdzielczosc ekranu do 640x480 zeby
sie dalo surfowac ...
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive