Re: Zoltrix 33600 - kupic czy nie ?

Autor: Paweł Ignatowicz (ignat_at_friko5.onet.pl)
Data: Sat 27 Jun 1998 - 10:35:53 MET DST

chmiel_at_ibmer.waw.pl napisał(a) w wiadomości:
<6n25b3$opv$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

>Widac jestes w czepku urodzony :-)))
>Wlozylem modem do komputera z W95 ustawiony
>jak nalezy na COM4 IRQ5. "System" wykryl nowe
>urzadzenie zazadal sterownika :-))) wiec
>dalem dyskietke od Prolink'a (taki modem :-))))
>i "system" przeczytal, "zainstalowal poprawnie",
>nie wskazujac zadnych bledow (urzadzenie zainstalowane
>poprawnie?) ani kolizji.
>Nastepnie probowalem uruchomic IE coby przecwiczyc
>wejscie do Internetu a tu dupa, program nie widzi
>modemu, diagnostyka nie ma komunikacji z modemem
>itd. itp.
> [...]

    Miałem swego czasu troszeczkę podobny problem. Niby wszystko było ok, a
jednak winda nie chciała korzystać z modemu. Rozwiązanie: w panelu
sterowania wybrać właściwości modemu i obniżyć maksymalną prędkość o jeden
stopień. U mnie po tej operacji wszystko było ok (modem pracuje pełną parą -
56k). Pozdrawiam.
    Ignat