Re: Gravis Ultrasound

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 28 Jun 1998 - 11:44:55 MET DST

Tałajczyk Piotr napisał(a) w wiadomości:
<3596d466.7634150_at_news.polsl.gliwice.pl>...
>jeżeli porównujesz SB16 bez żadnego Wavetable do GUSa to czy to
jest
>sensowne porównanie???

Czesc.
Ja ostatnio porownalem Yamahe na opl (nalezaca do qmpla, ktory
twierdzil, ze ona ma wavetable) z moim primaxem (czyli chyba GUS
max). Puscilem na obu "Dla Elizy" i az mnie zatkalo, jak
uslyszalem to fatalne brzmienie pianina na tej yamaszce. Na
primaxie czlowiek z dobrym sluchem (czyli nie ja) moglby mi
wmawiac, ze to nie jest pianino, ale dla mnie to wlasnie bylo
pianino.
A przy instalacji obie karty sprawiaja problemy, z tym, ze
instalacje primaxa mam juz dawno w malym paluszku :-)

Pozdrowienia - Harry