Re: burdel przy win98

Autor: Michał Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Thu 25 Jun 1998 - 19:11:40 MET DST

> Consortium

> Za olewanie Java Consortium to już się M$ dostało i nie ma co tego
> odgrzebywać. Faktem jest że IE w wersji 4.0x znacznie lepiej obsługuje
> Javę,
> JavaScript, HTML 4.0, CSS 1 i 2 niż NN, który każdą z tych rzeczy
> obsługuje
> gorzej niż IE, pomijając style, których praktycznie nie obsługuje ;)

Fakt

> A w jaki sposób??? Czy MS zakazał sprzedaży NN w Redmond lub innych
> miastach. Czy może na pudełkach z Win98 jest napisane: "Zakaz instalowania
> NN na tej kopii" :))))

NIe , ale Lenistwo Motorem Postępu. Majac jedna przegladrke w systemie,
klient nie bedzie sie rozgladal za druga,czasami nie bedzie nawet swiadom
ich istnienie. Spotkalem juz kilku, dla ktorych Internet to ikona na
plupicie.

> Napewno chodziło o 90% komputerów kompatybilnych z PC.

aha. Przejde sie po polibudzie i zobacze jak to jest.

> Żadnego bandytyzmu tutaj nie ma, chyba że w głowach niektórych fanatyków
> zniszczenia Billa.

Byla kiedys taka sprawa, jak to Steve Balmer dzwonil do Netscape. nie pomne
szczegolow , ale grozby tez byly

To że IE jest zintegrowany z Win98 to oznaka polityki
> [...]
> użytkownicy
> (tacy jak Ty Michale), którzy wiedzą czego chcą nie będą używać
> "standardowego" IE tylko zainstalują sobie ukochanego Netscape i będą
> zadowoleni. Jedyną praktyką monopolistyczną może być to że rzesza głupich
> uczniaków którejś klasy podstawówki zobaczywszy pierwszy raz komputer
> będzie
> używać IE, ale myślę że na takich użytkownikach Netscapowi nie zależy, a
> nawet jeśli to niech zrobią produkt lepszy od IE i odpowiednio go
> zareklamują

> Bez reklamy ŻADEN produkt nie ma szans przebicia.

Niestety.Doskonaly przyklad mamy na Polskim rynku z komputerami
"produkowanymi" przez firme Optimus.

> ..i dlatego że wszystkie popularne aplikacje biurowe, artystyczne i
> rozrywkowe pracują pod kontrolą Windowsa.

> Mylisz się, mylisz. Jest ich więcej niż przeciwników, tylko że nie
> podnoszą
> takiego hałasu.

Ja tez nie jestem ani przeciwnikiem ani zwolennikiem. Po prostu jestem
skazany na Windows , a wlasciwie na jego aplikacje. Juz slysze te glosy ze
OS/2 , ze Linux itp. Sprobojcie kiedys dac pani sekretarce dokument w
formacie innym niz Word. Uwazam , ze gdyby Microsoft wiecej przykladal sie
do jakosci , a nie do wypuszczenia programu w terminie , system ten bylby o
wiele lepszy . Ile jest Service Pack'ow do windows ? O jednym wiem na pewno
(OSR). Zreszta podejrzewam , ze gdyby zaszla sytuacja odwrotna , np krolowal
OS/2 , czy jakis inny hipotetyczny system , tez bysmy na niego narzekali.

> Pozdrawiam.
> --
> Krzysztof Grad http://www.strefa.com/kmg Anna Mucha UnOfficial
> Page:
> kmg_at_strefa.com UiN: 4720636 Częstochowa http://www.annamucha.w.pl

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?