Re: Zoltrix 33600 - kupic czy nie ?

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Sat 27 Jun 1998 - 09:00:51 MET DST

On 1998-06-25 Mateusz.Golab_at_f66.n480.z2.fidonet.org said:
>modem pod Win95 jak "Standard modem" to nigdy nie mialem problemow.
>Do laczenia sie z TPsa nic oprocz przepustowosci portu nie trzeba
>zmianiac przy tym standardowym modemie.

Widac jestes w czepku urodzony :-)))
Wlozylem modem do komputera z W95 ustawiony
jak nalezy na COM4 IRQ5. "System" wykryl nowe
urzadzenie zazadal sterownika :-))) wiec
dalem dyskietke od Prolink'a (taki modem :-))))
i "system" przeczytal, "zainstalowal poprawnie",
nie wskazujac zadnych bledow (urzadzenie zainstalowane
poprawnie?) ani kolizji.
Nastepnie probowalem uruchomic IE coby przecwiczyc
wejscie do Internetu a tu dupa, program nie widzi
modemu, diagnostyka nie ma komunikacji z modemem
itd. itp.
Wlozylem dyskietke z QNXDEMO uruchomilem w trybie
diagnostyki, system wykryl i zainstalowal modem
i moglem spokojnie "surfowac" po Internet'cie.
Nadal nie wiem czego ta glupia "winda" nie widzi
modemu ... i surfuje QNXDEMO :-)))
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive