Re: Drukarki HP

Autor: Piotr Wozniak (P.Wozniak_at_stat.gov.pl)
Data: Fri 26 Jun 1998 - 15:05:40 MET DST

Chester E.M. wrote:

> Nie czuję się władny udzielania odpowiedzi powyższej kwestii. Nie jestem
>
> rzecznikiem HP, ani pracownikiem tej firmy.
> Jeżeli natomiast chodzi o nieprecyzyjną wypowiedź brzmi następująco:
>
> Jeżeli w grę wychodzi wymiana całej mechaniki drukarki to koszt =
> cena modułu + koszt robocizny (ok 50 USD + VAT/h)
>
> Traktując Twoje pytanie jak pytanie retoryczne - zgadzam się z nim.
> Jak to możliwe ?
>
> Serwis HP ma taką ciekawą stronę, na której zawrzeć można swoje uwagi.
> Myślę, że część pytań z grupy można kierować bezpośrednio do HP.
>
> Pozdrawiam

> [...]

Taki chyba jest rzeczywisty koszt. Bedac w serwisie HP (z HP IIIp - padla po
5 latach intensywnej eksploatacji) bylem swiadkiem jak serwisant mowil, ze w
czasie gwarancji to "tanie" modele drukarek nie naprawiaja tylko wymieniaja
- widocznie im sie tez nie oplaca naprawiac.

--
Piotr Wozniak
E-mail P.Wozniak_at_stat.gov.pl