Re: Drukarki HP

Autor: Chester E.M. (chester_at_kki.net)
Data: Thu 25 Jun 1998 - 14:56:31 MET DST

Jacek Sitowski wrote:

> Jakim cudem _rzeczywisty_ koszt naprawy może przekraczać koszt nowej
> drukarki? Ja wiem, że w praktyce przekracza, tylko dlaczego nazywasz
> go "rzeczywistym"?

Nie czuję się władny udzielania odpowiedzi powyższej kwestii. Nie jestem

rzecznikiem HP, ani pracownikiem tej firmy.
Jeżeli natomiast chodzi o nieprecyzyjną wypowiedź brzmi następująco:

Jeżeli w grę wychodzi wymiana całej mechaniki drukarki to koszt =
cena modułu + koszt robocizny (ok 50 USD + VAT/h)

Traktując Twoje pytanie jak pytanie retoryczne - zgadzam się z nim.
Jak to możliwe ?

Serwis HP ma taką ciekawą stronę, na której zawrzeć można swoje uwagi.
Myślę, że część pytań z grupy można kierować bezpośrednio do HP.

    Pozdrawiam

                Chester EM