Re: Cable Select

Autor: JAnusz Z. (zuraw_at_zr.ita.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 26 Jun 1998 - 11:13:06 MET DST

>Jak sama nazwa wskazuje tryb CS wymaga specjalnego kabla i nie wymaga
>ustawiania M/S

>Bo te kable "trochę" ciężko dostać ;)

Czym niby roznia sie te kable jesli wszystkie tasmy maja tyle samo drutow.
Czy dziala CS moim zdaniem zalezy od komputera i dyskow.
Z eksperymentow ktore przeprowadzalem na swoim i nie tylko komputerze
wynika, ze na sztywno musi byc ustawiny master na pierwszym dysku
(tak jest w miom komputerze) trzy pozostale niezaleznie czy HDD czy CD
mozna zostawic na CS.

Owszem stare koputery wymagaja sztywnego ustawienia dysku.

Pozdawiam JAnusz Z.