SiSoft Sandra 98-Crack

Autor: Luqe (luqe_at_kki.net.pl)
Data: Fri 26 Jun 1998 - 20:30:18 MET DST

Czesc.
Wlasnie zdobylem nowa wersje Sandry ale niestety mam kilka problemow.
 Podstawowy to oczywiscie brak dostepu do wszystkich opcji. Jezeli ktos
moze pomoc to prosze o odpowiedzi na priva.
 W DirectX nie moge uzyskac info. o mozliwosciach D3D HAL. Mam Monstera,
najnowsze drivery, a program pisze mi o jakims bledzie(GUI czy jakos
tak) i nic nie wyswietla.
 Z nieznanych przyczyn nie chce przeprowadzic testu wydajnosci kart
graficznych?
Reszta jest OK. Mozna sie dowiedziec kilku ciekawych rzeczy o swoim
kompie.
Luqe.