Re: Komputer sie wiesza

Autor: A_Zet (baterie_at_ka.onet.pl)
Data: Fri 26 Jun 1998 - 09:33:01 MET DST

On Fri, 26 Jun 1998 06:55:03 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński)
wrote:

>A może po prostu zasilacz w obudowie siada ?
>Sprawdzałeś inną obudowę ?

Wlasnie prosilem znajomych o pozyczenie z jakiejs firmy (bo jesli to
nie to, to po co kupowac...), tak tez mysle. Jedyne, co temu przeczy -
moze pozornie - to pomiar napiec. Mierzylem napiecia na wszystkich
przewodach dochodzacych do plyty i do napedow, wygladaja prawidlowo:
wszedzie gdzie trzeba, to 12 i 5 odpowiednio spolaryzowane.

Przy okazji Lukaszu i wszyscy PT Czytelnicy,
Jesli bylby to zasilacz, to kupilbym od razu obudowe pod... pod jaka
plyte? Chwilowo bym jakos powciskal moze stara plyte w nowa obudowe
a nosze sie z zamiarem zlozenia nowego kompa w najblizszym czasie.
Wiec juz chyba pod PII, MMX to juz chyba przeszlosc, ale moze lepiej
AMD K6-2 na socket 7? Ale bylbym wdzieczny za jakies propozycje, rady.
Czy te nowe plyty to sie zamiennie zmieszcza, czy tez trzeba juz
kupowac obudowe z jakims ukierunkowaniem?
Bo od obudowy bede musial zaczac rozbudowe :-).

Przeznaczenie:
Mnie potrzebny do aplikacji biurowych, Office, Corel itp.
Natomiast mam mlodego wspoluzytkownika, ktory sporo gra.
Jaki zestaw bylby optymalny?
Pozdrawiam
Adek