Re: burdel przy win98

Autor: Marek Nazarko (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Fri 26 Jun 1998 - 09:27:26 MET DST

>traktuje
>Nie wiem jak ty to rozumujesz ale system i tak uruchamia sie wczesniej i to
>on pozwala Ci uruchomis w/w program ,system to nie tylko GUI ale równiez
>jako pierwsze uruchamiane jadro
>patrz napis "Uruchamianie .... " a dopiero po tym Autoexec.bat :)
Idac dalej tym tropem Linux to tez nie system operacyjny, bo przed
odpaleniem X-Windows mozesz odpalic co chcesz, a wielu ludzi dziala
bez systemu operacyjnego, bo nie uruchamia X-ow wcale.

Marek Nazarko
mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)
http://www.geocities.com/Area51/Vault/6606/index.html
CSBI Webmaster http://www.csbi.com.pl