Re: Komputer sie wiesza

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Sat 27 Jun 1998 - 15:51:57 MET DST

baterie_at_ka.onet.pl (A_Zet) napisał(a):

> Przy okazji Lukaszu i wszyscy PT Czytelnicy,
> Jesli bylby to zasilacz, to kupilbym od razu obudowe pod... pod jaka
> plyte? Chwilowo bym jakos powciskal moze stara plyte w nowa obudowe

Myślę że dobrze byłoby ATX, tylko nie wiem czy w coś takiego wsadzisz
starą płytę ...

> a nosze sie z zamiarem zlozenia nowego kompa w najblizszym czasie.
> Wiec juz chyba pod PII, MMX to juz chyba przeszlosc, ale moze lepiej
> AMD K6-2 na socket 7? Ale bylbym wdzieczny za jakies propozycje, rady.

Jak do zwykłej pracy to zwykłe P200MMX jeszcze długo będzie aż za ho,
ho ...
Co innego do gier 3D
Jeśli Twój współpracownik uwielbia Quake'a, Unreala i inne tego typu
bajery to faktycznie pozostaje tylko P2

> Czy te nowe plyty to sie zamiennie zmieszcza, czy tez trzeba juz
> kupowac obudowe z jakims ukierunkowaniem?
> Bo od obudowy bede musial zaczac rozbudowe :-).

Nie wiem niestety czy tak się da :(

> Przeznaczenie:
> Mnie potrzebny do aplikacji biurowych, Office, Corel itp.

Do tego zwykłe P200MMX starczy, byleby miało 64 MB RAM (Corel)

> Natomiast mam mlodego wspoluzytkownika, ktory sporo gra.
> Jaki zestaw bylby optymalny?
> Pozdrawiam
> Adek

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...