Re: Serwis drukarki Hewlett Packard

Autor: Bart³omiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 27 Jun 1998 - 13:31:35 MET DST

Renata Micha³owska napisa³(a) w wiadomo¶ci:
<35925CAE.CE4CDA28_at_max.com.pl>...
>To to jeszcze nie jest takie straszne. Ale jak to jest ze:
>Drukarka 850C ( obecnie pod nazwa 890) kosztuje w sprzedazy ok 1600zl
>A koszt naprawy ( wymiany mechaniki) wynosi 1300, zmiany zas innego waznego
>ukladu 1700. Czy ta drukarka wiec jest sprzedawana ponizej kosztu produkcji
>skoro zaledwie wymiana dwoch elemento ( wprawdzie waznych) jest tak droga.
>jak by jeszcze trzeba bylo wymienic podajnik to murowane ze to juz prawie
>druga nowa drukarka.
>Ludzie nie kupujcie HP.
>Pracuje w firmie, która je sprzedaje i wiem ile z nimi klopotu.
> [...]

Po pierwsze:
850 to nie 890.
Po drugie KTO WAM KA¯E NAPRAWIAÆ te drukarki w serwisie HP? To przecie¿
idiotyzm! Sony i inne firmy maj± podobne podej¶cie do serwisu, Np, pilot do
sony kosztuje 300 PLN, a na gie³dzie 60. Zapewniam was ¿e mo¿na znale¼æ
srwis HP we Wroc³awu, gdzie was nie zabij± kosztami robocizny. Jedynie
czê¶ci (które trzeba bêdzie kupiæ w HP) bêd± drogie. Ale niektóre rzeczy
(np. zasilacze itp. Mo¿na spokojnie zast±piæ.
A Lexmark to jest SHIT (je¶li chodzi o jako¶æ wydruków nawet w super hiper
1200 dpi)

A PO CO?

--
====== Przy odpowiedzi usuñ -xxxrated z mojego adresu =======