Re: US Robotics Messenger ???

Autor: Artur R. Stuczynski (agat_at_blue.profex.com.pl)
Data: Wed 24 Jun 1998 - 23:00:23 MET DST

DArek Arcimowicz napisał(a) w wiadomości:
<3590C673.95A91B74_at_friko.onet.pl>...

>Konkretnie chodzi mi o funkcje odbierania faksow bez udzialu PC-ta
>Czy to dziala i czy jest sens sie w to zaopatrzyc

Działa od "pierwszego strzału". I to nie tylko u mnie, ale też u wielu
osób, u których go instalowałem.
Rzeczywiste możliwości niewiele odbiegają od danych podawanych przez
producenta (chodzi o pojemność pamięci). Dodatkowe zalety, o których
dowiedziałem się w trakcie eksploatacji:

- po wyłączeniu zasilania i ponownym włączeniu modem samoczynnie
przechodzi w tryb independent (oczywiście wiadomości i faksy cały czas
pozostają w jego pamięci),
- można zdalnie odsłuchać sekretarkę i skasować wiadomości z pamięci,
- całkiem niezły głośnik.

--
Artur R. Stuczyński
mailto:agat_at_blue.profex.com.pl