Re: US Robotics Messenger ???

Autor: Andrzej Abraszewski (abra_at_biol.uni.lodz.pl)
Data: Thu 25 Jun 1998 - 11:46:05 MET DST

Witam !

Chcialbym sie wlaczyc z jednym pytankiem. Jak go zmusic by
nie wlaczal mi kompa gdy dzwoni telefon ? . Ustawienia w Biosi'e
(plyta Asus pod PII, ATX) sa OK. Dziala poprawnie jesli wylacze
kompa (via ATX) i zasilanie modemu. Po ponownym wlaczeniu
modem zglasza sie zielona dioda i wtedy jest OK.
Czyli inaczej. Co mam wysylac do modemu by wylaczajacy sie
komputer ustawil go z zielona dioda ?.

Co do reszty mam takie samo zdanie.