K6 200 MMX

Autor: Przemas Dobrzański (colin_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 24 Jun 1998 - 22:05:36 MET DST

Mam mały problem z ww prockiem.
Posiadam płytę Abit SM5 z softmenu. Nie mogę podkręcić wyżej niż 75MHz x 2,5
= 188 MHz.
Żaden mnożnik x3 obojętnie przy jakiej częstotliwości płyty ( 60,66,75 MHz )
nie działa.
Po ponownym odpaleniu BIOSu wraca uparcie na 2,5. Ponadto jak już zostawi
3x75MHz to monitor wygasza od razu jak zaczyna odpalać komputer i dalej
milczy nie wchodząc dalej.
Muszę wtedy poczekać ok 15 sekund i włączyć ponownie ustawienia BIOSu i
zmienić na obojętnie jaką częstotliwość byle mnożnik nie był wyższy niż 2,5.
Próbowalem nawet kombinować z napięciami ale nic nie pomogło ale się wieszał
na starcie .
Sorry za długość tego postu, ale nie mogę sobie sam poradzić i proszę
bardziej doświadczonych kolegów o pomoc.

--
Przemas
colin_at_friko2.onet.pl