Re: MONSTER 3D vs. STB VELOCITY 128 czyli 3Dfx contra NVidia RIVA 128

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Mon 22 Jun 1998 - 22:20:44 MET DST

Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> writes:

> Do tego to nie jest 66MHz, tylko 33MHz z transferem na obu zboczach
> sygnału zegarowego (jak AGP x2).

Tego nie wiem, wazne jest ze probkowanie odbywa sie z zegarem 66MHz.

> BTW sporo kart chyba pracuje obecnie jednak w 64 bitach (264 MB/s w burst) -
> PCI tylko w 486 było ograniczane do 32 bitów.

Autorowi chodzilo chyba o prawdziwe karty 64bit - w dlugich, 64-bitowych
slotach PCI. Do produktow Intela takie sloty nie pasuja, to raczej maszynki
Digitala lub Suna.

To cale AGP jest po to, ze Intel nie potrafi zrobic prawdziwego 64-bitowego
procesora, wiec musi wymyslac kolejne szyny do swoich nowszych i386.

--
Krzysztof Halasa