Re: MONSTER 3D vs. STB VELOCITY 128 czyli 3Dfx contra NVidia RIVA 128

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Thu 18 Jun 1998 - 12:28:37 MET DST

Dnia Wed, 17 Jun 1998 14:31:16 GMT, "Piotr Marek Jr."
<pmj_at_usk.pk.edu.pl> napisał:

> huh. zrob screeny to porownamy. szczegolnie prosze o screeny
> z Quake'a 2. chce zobaczyc te rozjezdzajace sie tekstury
> na tej rivie ;)

I OKROPNIE nedzny dithering - wlasnie mam Vipera330 ;>
Jakosc grafiki, nie tylko w Q,Q2 jest sporo gorsza od tej z V1. Tylko
trzeba najpierw przez rok sie wpatrywac w grafike generowana przez
Voodoo, zeby o tym sie przekonac :)

> o ile dobrze mi wiadomo :) to karty na rivie 128 maja TYLKO
> 4mb. ile miala ta karta twojego znajomego, ze potrafila
> wyswielic akcelerowanego Q2 w 1600x1200???

To tylko RivaTNT z 16mb chyba :) Tylko, ze tej karty jeszcze ne ma ;>

> [ktos w ogole uwierzyl w te brednie? ;) ]

No cos Ty :)

> OGL na rivie nie ma w ogole pod win95.

Juz jest :)

> ludzkie pojecie to przechodzi po przeczytaniu twojego postu :)
> oczywiscie nalezy to czytac z duzym przymruzeniem oka. ;)

widac bajki i na grupach dyskusyjnych sie zdazaja :))

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl