Re: burdel przy win98

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Tue 23 Jun 1998 - 17:11:30 MET DST

Sebastian Stolarski <sebas_at_ns1.widzew.net> wrote:

: Bill Gates stworzyl "uniwersalny system operacyjny", ktory jest
: uzywany w 90% komputerow na calym swiecie.

Pewien jesteś tych 90%?

: Celem bylo stworzenie jakiegos standardu latwego w obsludze nawet dla
: pani Jadzi w biurze, ktory obowiazywalby na calym swiecie i bez
: watpienia jest nim tak znienawidzony przez niektorych Windows.

Celem było zarobienie forsy i zmonopolizowanie rynku (bo zduszenie
konkurencji otwiera drogę do zarabiania jeszcze więcej forsy).

: Ciekawe jakby wygladal "swiat komputerow" bez ustanowionych
: standardow:

Kiepsko. I dlatego sporo osób nie lubi Microsoftu.

: Mozecie sie ze mnie smiac (mam to gdzies), ale Bill dla mnie to swego
: rodzaju geniusz.

Marketingowy na pewno.

: jaki w zyciu widzial. Tak jest bardzo czesto, jedni cos chwala, natomiast
: drudzy pukaja sie w glowe. Chyba jednak jest to normalne, bo kazdy jest
: inny

W przypadku kobiet istotnie. Ale w przypadku komputerów są pewne obiektywne
kryteria...

--
	Leszek.