Re: burdel przy win98

Autor: Sebastian Stolarski (sebas_at_ns1.widzew.net)
Data: Mon 22 Jun 1998 - 14:35:16 MET DST

To tak jakby zmusic Coca-Cole, aby do kazdej paczki zawierajacej 6 puszek
dokladala jedna puszke Pepsi-Coli. Totalna bzdura. Mozna spytac, a dlaczego
wlasnie musi to byc Netscape, a nie inna przegladarka? Nie wiem co ludzie
widza w Netscape. Przeciez "graficznie" Netscape wyglada jak z poprzedniej
epoki, poza tym ma bledy w obsludze Javy itp. Outlook do obslugi poczty i
newsow jest super czego nie mozna powiedziec o Netscape. Dlaczego w takim
razie korporacja Netscape nie stworzy wlasnego systemu operacyjnego? Bill
Gates stworzyl "uniwersalny system operacyjny", ktory jest uzywany w 90%
komputerow na calym swiecie. Celem bylo stworzenie jakiegos standardu
latwego w obsludze nawet dla pani Jadzi w biurze, ktory obowiazywalby na
calym swiecie i bez watpienia jest nim tak znienawidzony przez niektorych
Windows. Ciekawe jakby wygladal "swiat komputerow" bez ustanowionych
standardow: kilka roznych lepszych lub gorszych systemow operacyjnych,
kompletnie z soba niekompatybilnych. Czy ta proba standaryzacji to jest
proba monopolizacji rynku? Moim zdaniem to bzdura, ale wszyscy wiemy jakim
to pojeb... krajem sa Stany Zjednoczone. Tak na marginesie to polecam
wszystkim przeczytanie ksiazki Bill'a Gates'a "Droga ku przyszlosci".
Mozecie sie ze mnie smiac (mam to gdzies), ale Bill dla mnie to swego
rodzaju geniusz.
Jak to w tym powiedzeniu: "jedemu sie podoba matka, drugiemu corka".
Zobaczcie na wasze (nasze) posty na newsach. Jeden pisze, ze np. monitor
Daewoo jest super i tylko ten, drugi natomiast mowi, ze to najwiekszy syf
jaki w zyciu widzial. Tak jest bardzo czesto, jedni cos chwala, natomiast
drudzy pukaja sie w glowe. Chyba jednak jest to normalne, bo kazdy jest inny
i kazdy woli (lubi) cos innego. Wlasnie z tego powodu swiat jest piekny
:)))))

SebaStol

sebas_at_ns1.widzew.net
sebastol_at_friko2.onet.pl