Re: Czy warto to kupic ???

Autor: R. Żyłła (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Mon 22 Jun 1998 - 15:42:27 MET DST

At 00:32 06-22-98 +0200, you wrote:

>Niemozliwe. Tzn. mozliwe ze program wykazal, a niemozliwe ze dysk
>(nie) mial.

 Ale i szybkosc tego dysku nie jest rewelacyjna - zaledwie
  o kilkanascie procent lepiej od starego (5lat) dysku Seagate 450MB

>Mam takiego Fujitsu 4.3GB, ktory tez zeznaje, ze ma 0 KB cache
>- a w rzeczywistosci ma chyba 256 KB.

  Nie pamietam czy w tablicy wlasnosci dysku ATA jest zapisana
  ilosc sektorow CACHE w postaci jednego czy dwoch bajtow ?
  Jesli jednym bajtem to kazda wielkosc powyzej 128KB bedzie
  sprawozdawana przez program tego rodzaju jako ( CACHE - 128KB)

  Czy ktos na tej liscie ma jakis nowy program diagnostyczny ?

--
Romek
      ~~~~ PeCetologia to nauka doswiadczalna ~~~~