Re: konweter muzyczny

Autor: Zbigniew Lukasiak (lukasiak_at_mikro.phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 22 Jun 1998 - 13:31:48 MET DST

Bartek (barp_at_po.onet.pl) wrote:
: Poszukuje programu który potrafi przekonwertować wavy na mody.
Czesc
Poniewaz nikt nie raczyl Ci wytlumaczyc nielogicznosci Twojego
pytania postaram sie to zrobic najprosciej jak pozwala mi na to
stan mojej wiedzy.
Pytasz mniej wiecej o to:
" slyszalem fajny kawalek, czy jest program, ktory zrobi z tego
  zapis nutowy i jeszcze bedzie potrafil to odegrac"
Oczywiscie slowa miedzy "" sa duzym skrotem myslowym, ale mysle
ze dosc dobrze oddaja sens, o ktory mi chodzilo.
Byc moze chodzi Ci o programy kodujace wav na *.mp3,
znajdziesz je na np. www.layer3.org lub na plytkach
z gazet z ostatnich miesiecy - to ostatnio modny temat.
Pozdrawiam
Zbigniew Lukasiak lukasiak_at_phys.uni.torun.pl