Re: Desktop ATX

Autor: Piotr Sieklucki (xenocide_at_polbox.com)
Data: Mon 22 Jun 1998 - 12:25:53 MET DST

Zbigniew Klos wrote:
> 'specjalistow' z Chip'a ... Oni tam zawsze (gdy tylko nadarzy sie okazja)
> strasza przed potwornymi skutkami pracy twardziela w innej pozycji niz na lezaco
> (na plask)... Tyle, ze oni nie czytuja chyba specyfikacji producentow twardzieli
> i biora to z glowy.... W instrukcji mojego HDD (Seagate) stoi jak byk, ze
> dozwolona jest dowolna pozycja w czasie pracy ! To samo widzialem w
> internetowych specyfikacjach innych producentow...

Czy ja wiem... kiedys mialem w reku <pfuj> Chipa </pfuj>. Byly tam ladne
zdjecia
tak wolno: na plask(elektronika do dolu) i na dluszym boku
tak nie wolno: na plask(elektronika do gory) i na krotszym boku

Czyli wszystko OK. Chip ma chyba nierowny poziom...

--
       Piotr 'Xenocide' Sieklucki
          xenocide_at_polbox.com