Re: Desktop ATX

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Mon 22 Jun 1998 - 09:12:56 MET DST

Piotr Sieklucki wrote:

> Chyba (a raczej na pewno) nie wiesz o czym mowisz. Dyski moga spokojnie
> pracowac stojac na (dluzszym) boki.
Kolega (P.Kozlowski) pewnie opieral swoja wypowiedz na wypowiedziach
'specjalistow' z Chip'a ... Oni tam zawsze (gdy tylko nadarzy sie okazja)
strasza przed potwornymi skutkami pracy twardziela w innej pozycji niz na lezaco
(na plask)... Tyle, ze oni nie czytuja chyba specyfikacji producentow twardzieli
i biora to z glowy.... W instrukcji mojego HDD (Seagate) stoi jak byk, ze
dozwolona jest dowolna pozycja w czasie pracy ! To samo widzialem w
internetowych specyfikacjach innych producentow...

Tak wiec osobie czytajacej Chip'a bez bzduro-filtru mozemy chyba wybaczyc
opowiadanie takich knotow ???

> --
> Piotr 'Xenocide' Sieklucki
> xenocide_at_polbox.com
> UIN: 3141856
> Ceterum censeo Microsoft delendam esse

> Wywiad z Jean Michel Jarrem - Kibice w Internecie - Komputerowi agenci
> Nowy internetowy CYBER juz w kioskach! http://www.cyber.com.pl

| ZBIGNIEW KLOS             |  Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group        |  Grudziadzka 9/13                |
| e-mail: zklos_at_lucent.com  |  85-130 Bydgoszcz                |
| phone: +48 52 349 1423    |  POLAND                          |