Re: Nagrywanie CD

Autor: Paweł Mondzelewski (Mondzel_at_Polbox.com)
Data: Mon 22 Jun 1998 - 12:28:58 MET DST

Michal Piotrkowicz wrote:

> Zgadzam sie, ale co do podlaczenia CD-R na Primary Slave to bym sie
> nie zgodzil - jesli dysk jest jeden to lepiej podlaczyc CD-R na
> Secondary Master da to najlepsze efekty.
> Ja sam mam 2 twardziele na Primary i CD-ROM na Secondary Master !!!! a
>
> CD-R na Secondary Slave - bo szkoda mi nagrywarki do grania - niektore
>
> gry nie chcialy dzialac w konfiguracji odwrotnej .... :(

Masz calkowita racje co do nagrywarki na secondary master - tam
rzeczywiscie jest jej najlepiej. Potraktuj koncowke mojego listu jako
literowke. A co do grania, to moze sprobowalbys drugi twardy dac jako
sec. slave - z niego najczesciej nagrywasz, jak mysle, nagrywarke na
pri. master a D-ROM na sec. slave. Wtedy bedziesz mogl se pograc, a
nagrywarka i twardy z ktorego nagrywasz beda na osobnym kanale. Nie
testowalem tego, ale na chlopski rozum powinno to byc sensowne.
    Ciao.