Re: Nagrywanie CD

Autor: Michal Piotrkowicz (moll47u_at_kki.net.pl)
Data: Fri 19 Jun 1998 - 22:27:39 MET DST

> [...]
|najszybszy naped CD-ROM wylozy sie na uszkodzonej lub zabrudzonej
plytce
|(zacznie wolniej czytac - korekcja bledow) i CD-R zepsuty. Kopiowac z
|CD-romu mozesz plyty w idealnym stanie, z pozyczonymi i niepewnymi
nie
|ryzykowalbym.
| Z twardego PIO 4 mozesz spokojnie nagrywac, chyba ze masz mnostwo
|malych plikow i nienajlepszy czas dostepu. Ale to raczej malo
|prawdopodobne. Wysoce wskazane jest, zeby w tym czasie zadna inna
|aplikacja nie kozystala z tego dysku, a nawet z tego samego kanalu
IDE
|(dosc latwo go zapchac). Jesli masz nagrywarke IE, to postaraj sie ja
|podlaczyc sama na osobny kanal IDE (najlepiej jako Primary Slave).
| Powodzenia.

Zgadzam sie, ale co do podlaczenia CD-R na Primary Slave to bym sie
nie zgodzil - jesli dysk jest jeden to lepiej podlaczyc CD-R na
Secondary Master da to najlepsze efekty.
Ja sam mam 2 twardziele na Primary i CD-ROM na Secondary Master !!!! a
CD-R na Secondary Slave - bo szkoda mi nagrywarki do grania - niektore
gry nie chcialy dzialac w konfiguracji odwrotnej .... :(

Michal Piotrkowicz
 moll47u_at_kki.net.pl
 moll47u_at_priv.onet.pl

UWAGA
Prosze nie wysylac listow na moll47u_at_ic.com.pl
Konto nie dziala !!!! I dzilac nie bedzie !!!!