burdel przy win98

Autor: Winetou (winetou_at_thepentagon.com)
Data: Mon 22 Jun 1998 - 12:10:29 MET DST

Kto ma nowego CHIP'a ? Jesli go masz to przewracaj na 26, jesli nie to lec
do kiosku. Jest tam artykul o sprawie sadowej dot. stosowania praktyk
monopolistycznych przez microsoft. Moim zdaniem ta rozprawa jest zupenie bez
sensu. Przeciez to Microsoft zrobil Windows'a 98 i ma prawo umieszczac w nim
co mu sie zywnie podoba, a jesli Netscape'owi cos nie pasuje to niech sobie
napisze swoj wlasny system operacyjny. Ten Caly DOJ (Department of Justice)
jest porabany. Slyszeliscie o najnowszej decyzji (jest w CHIP'ie) ? - Otoz
Microsoft ma nie tylko usunac z Windows'a 98 Internet Explorera, ale takze
zamiescic w nim komercyjnego Netscape Navigator'a !!! Poza tym komu
przeszkadza aktywny desktop ? Przeciez mozna go bez problemu wylaczyc, a
jest on bardzo przydatny poczatkujacym. Np moja matka ostatnio musiala sie
nauczyc obslugi komputera, bo ma w pracy. Przez pierwszy tydzien musiala 20
razy probowac, zanim udalo jej sie dwa razy kliknac szybko na ikoncne bez
poruszenia myszka. A niby dlaczego wbudowanie w system operacyjny funkcji
obslugi internetu jest niedopuszczalny ? Przeciez internet to jest chyba w
chwili obecnej najszybciej rozwijajaca sie galaz przeymslu komputerowego i
wydaje mi sie, ze wbudowanie jego obslugi w sysytem operacyjny powinni
pochwalic, a nie zabronic. Moje zdanie jest nastepujace. Netscape niezle sie
wybulil, zeby sprawa tak wygladala i do tego watpie, zeby to bylo formalne
placenie. Tam szly lapowy jak cholera i powinni to udowodnic i ujawnic.
Netscape by sie rozlecialo w kilka miesiecy. Piszcie jakie jest wasze zdanie
na ten temat.

Winetou
winetou_at_thepentagon.com